For me BIG HIGH 5 for visual merchandisers, for the creativity, colours and unusual connections between clothes, animals, food and home stuff.
Witryny w Berlinie- bardzo świątecznie i na bogato. Jadąc myślałam, że będzie zwyczajnie, bez specjalnego blichtru......... a jednak nie.
Wystawy jak i manekiny w Berlinie zaskoczyły mnie bogactwem barw, ilością dodatków i pomysłowością. Jak się okazuje witryna gdzie wszystko się błyszczy świeci i miga, a ubrania sąsiadujące z serwisami do herbaty czy słodyczami świetnie się prezentują.
Dzisiaj zdjęcia z KaDeWe, największego domu towarowego w kontynentalnej Europie ( 60,000 m2), w całej ustępuje miejsca tylko Harrods-owi w Londynie. Otwarty w 1907, od ponad 100 lat wyznacza trendy, kreuje berlińską ulicę i jest jedną z turystycznych atrakcji miasta.
Dla mnie wielki plus za kreatywność na świątecznych witrynach, połączenie wystylizowanych manekinów, świątecznych ozdób, kiczowatych neonów w kształcie zwierząt, a wszystko w sąsiedztwie filiżanek, produktów spożywczych i akcesoriów. Można? Można.
Prawdziwa gratka dla VISUAL MERCHANDISERÓW.
Efekty zobaczcie sami
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz