Witryny
świąteczne od zawsze pobudzały mój świąteczny nastrój i
apetyt. Sugerują nadejście najlepszych świąt w roku (
przynajmniej według mnie) i wolnych dni, co jest jeszcze lepsze.
Specjalnie dla was kilka zdjęć przedstawiających witryny w Polsce,
Hiszpanii i Niemczech
Jak wiadomo w
krajach chrześcijańskich listopad i grudzień są zarezerwowane na
wystawy świąteczne lub takie w klimacie mroźnej zimy. Firmy
inwestują w spektakularne witryny sklepowe, gdyż ten okres jest
związany z zakupami czyli zwiększeniem zysków. Witryny
Bożonarodzeniowe rządzą się własnymi prawami, po pierwsze
zazwyczaj są projektowane z rocznym wyprzedzeniem ( Selfridges i
Harvey Nichols), są obfite w dodatki, neony( KaWeDE) i często
zawierają głębsze przesłania ( Harvey Nichols). Przesłanie
witryn chyba najbardziej oddziaływają na naszą świadomość,
Harvey Nichols w okresie świątecznym stosuje bardzo rodzinne
przekazy. Manekiny sugerujące członków rodziny (oczywiście
nienagannie ubrane) siadają do kolacji lub otwierają prezenty (
również do kupienia w sklepie). Sklepy z ubraniami dla młodszej
grupy wiekowej stosują nawiązania do spotkań towarzyskich,
grupując manekiny i przedstawiając je „w tańcu” lub „podczas
rozmowy”.
Właściciele
sklepów prześcigają się w pomysłach na najbardziej pełne
przepychu wystawy, które nie tylko przyciągają oko, ale również
zachęcają do wejścia. W okresie świątecznym możemy liczyć, że
pojawi się kolorowo ubrane choinki, barokowe i ociekające złotym
kolorem kreacje na manekinach, śnieg, bombki, pióra, pudełka
prezentowo czyli wszystko i na bogato.
Please
take a look on the Christmas windows display in Germany, Spain and
Poland. I hope you will enjoy, like me because I love Christmas time,
and all the stuff in stores, everything that says that’s December
and Christmas Eve’s is coming.
Pls,
look on the different design in every country. Germany its more
Moulin Rouge, Spain is very colourful, and the Poland it's very
sophisticated.
Germany:
Spain:
Poland:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz